Objednávkový list

 

11. 11. – 15. 11. dovolená

 

 

 

______________________

 

Přítisk textu

Do zásoby vydáváme různá blahopřání, kondolenci, pamětní list a pozvánky na vítání občánků (dále tiskopisy). Do některých tiskopisů lze dodatečně provést přítisk textu (provádíme v našich prostorách laserovou technologií), do některých to není z technických důvodů možné. U služby „přítisk textu" není stanoveno minimální množství, zhotovíme pro vás třeba i 1 ks.

Tiskopisy, které lze opatřit přítiskem textu:

  • Blahopřání formátu 140 x 140 mm a 107 x 150 mm
  • Pozvánka na vítání občánků č. BE-5902-M
  • Blahopřání k narození dítěte č. BE-5904
  • Blahopřání k narození dítěte s vloženými ponožkami
  • Kondolence č. BE-5968

 

Tiskopisy s pevným textem, na které není možné nic dalšího přitisknout:
  • Blahopřání pro jubilanty s pevným textem, formát 210 x 100 mm (kartičky)
  • Pozvánka na vítání občánků s pevným textem, formát 210 x 100 mm (kartička)
  • Otevírací jednodílná pozvánka na vítání občánků č. BE-5902, s pevným textem
  • Pamětní list č. BE-5903, s pevným textem

 Kompletní podmínky najdete v kategorii „Přítisk textu, polygrafická výroba".

 

Polygrafická výroba

Zákazníkovi, který může najednou odebrat minimálně ==1200 ks tiskopisů od jednoho druhu, nabízíme jejich výrobu na zakázku. Zákazník si vybere z našeho vzorníku motivů obrázek, dodá text a podklady pro tisk heraldického znaku. Podklady zpracujeme a vytiskneme ofsetovou technologií v tiskárenské společnosti, se kterou spolupracujeme. Kompletní podmínky najdete v kategorii „Přítisk textu, polygrafická výroba".

 

Potvrzení objednávky

Potvrzení či jiná sdělení k objednávce, vč. její kopie, zasíláme na email manuálně do 24 hod. od přečtení. Pokud email neobdržíte, zašlete „sms" na č. 777 582 657. 

 

Expediční poplatek (EP) od 1. 3. 2019, dopravce

Pokud vám vychází k úhradě expediční poplatek, nezoufejte, nákup je pro vás stále výhodný, neboť cena našeho zboží a polygrafických služeb je nízká a část expedičních nákladů, např. u větších objednávek, jde na náš vrub. Zasíláme prostřednictvím České pošty. Česká pošta změnila od 1. 3. 2019 způsob výpočtu částky za přepravu balíků, která se mj. stanoví i dle nejdelší strany balíku. Protože není možné předem vědět, do jak velkého balíku se zboží vejde, je obtížné zde uvést přesnou částku expedičních nákladů. Budeme se snažit zabalit zboží tak, aby byl EP co možná nejnižší. Pro přepravu používáme tyto typy zásilek:

  • Doporučené psaní: do 2 kg, hodnota obsahu do 800 Kč
  • Doporučený balíček: do 2 kg, hodnota obsahu do 800 Kč, maximální součet všech tří rozměrů 90 cm
  • Balík do ruky: od 2 kg výše, maximálně 30 kg/1 balík

 

Orientační ceník

Objednávka
 
Typ zásilky EP
Do 800 Kč Doporučené psaní 70 Kč
Do 800 Kč Doporučený balíček 99 - 129 Kč
Do 10 000 Kč

Balík do ruky

 130 – 220 Kč

Nad 10 000 Kč + celá objednávka odeslána najednou v 1 balíku

Balík do ruky

0 Kč

Nad 10 000 Kč + celá objednávka odeslána najednou jako vícekusová zásilka 2 a více balíků Balík do ruky EP účtujeme pouze za 1 ks balíku ve výši 130 – 220 Kč, EP u dalších balíků 0 Kč
Hračky – méně než 10 ks   K EP dle rozpisu výše
 se připočte 130 Kč

 

 

Dílčí dodávky

Pokud odběratel požaduje vyřídit objednávku postupně, EP se fakturuje při každé dílčí dodávce.

 

Způsob úhrady

Převodem na účet po dodání zboží. Splatnost standardně 14 dnů, po dohodě možno prodloužit. Fakturu vkládáme do balíku. EET - nepřijímáme hotovost, za naše zboží nebo služby platí odběratelé pouze převodem na bankovní účet.

Dobírka A: Výjimečně můžeme poslat zásilku „na dobírku typu A" (při dodání balíku od vás dopravce vybere částku a do 14 dnů ji převede na náš účet). Ovšem dobírkou se vám prodraží expediční poplatek, neboť pošta si za tento úkon připočte k „základnímu expedičnímu poplatku" částku za službu „dobírka" + další částku za „převod na náš účet".

 

Objednání prostřednictvím našeho webu

Po kliknutí na políčko „odeslat" se objednávka uloží do složky v prostředí našeho webu a současně se její kopie odešle na email „langerova@iol.cz". Tento způsob preferujeme.

 

Objednání telefonické

Vhodné pro drobné objednávky. Přepis telefonické objednávky zasíláme zákazníkovi ke kontrole před jejím vyřízením. Mobil: +420 777 582 657

 

Objednání emailem nebo Českou poštou

Odběratel chce použít vlastní postup nebo vlastní formulář pro objednávku. Email: langerova@iol.cz

 

Heraldický znak – jak poslat podklady

Podklady zašlete v příloze emailu. Před tím si však pročtěte podmínky pro tisk heraldického znaku. Některé podklady nelze použít.

 

Objednáváte opakovaně stejný přítisk textu?

Nemusíte objednávat písemně. Stačí, když nám zavoláte nebo v objednávce uvedete poznámku „text jako minule".

 

 

Výše uvádíme pouze nejdůležitější informace vztahující se k vyřízení objednávky. Před odesláním objednávky se prosím seznamte s kompletními „Obchodními podmínkami". Platí od 1. 3. 2019.