Objednávkový list

 

 

  Návod k vyplnění:

 

Tip 1

:: Vybírejte zboží a dělejte si poznámky
:: Až budete mít vše vybráno, vyplňte formulář
:: V této fázi se již nikam na tomto webu nepřepínejte
:: Po vyplnění klikněte na "odeslat"
Tip 2

:: Otevřete náš web v prohlížeči dvakrát (dvě okna)
:: Přepněte se do prvního okna, zkopírujte název zboží
:: Přepněte se do druhého okna, vložte název do formuláře
:: Po vyplnění klikněte na "odeslat"

 

KOLONKA "ÚTVAR": např. matrika, KPOZ, kancelář starosty apod.

KOLONKA "PUBLIKACE": pro památníčky, sady, leporela, knížky různých vazeb, omalovánky, pexesa apod.

KOLONKA "TEXTY": vepište texty, které si přejete přitisknout do otevíracích blahopřání, pozvánek nebo kondolence

KOLONKA "OP – RESPEKTUJEME": vepsáním "ano" nám sdělujete, že jste četli obchodní podmínky

Chci si přečíst obchodní podmínky

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodavatel: Jarmila Langerová, P. F. Ledvinky 2880, 580 01 Havlíčkův Brod, IČ: 499 82 893

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Potvrzení či jiná sdělení k objednávce, vč. její kopie, zasíláme na email manuálně do 24 hod. od přečtení. Pokud email neobdržíte, zašlete "sms" na č. 777 582 657. Zásilka vám bude doručena prostřednictvím České pošty. Pokud vám vychází k úhradě expediční poplatek, nezoufejte, nákup je pro vás stále výhodný, neboť cena našeho zboží a polygrafických služeb je nízká a expediční náklady v mnoha případech z větší části dotujeme. Např. EP u těžkých zásilek od 28 kg, který zákazníkovi účtujeme, tvoří zlomek námi vynaložených nákladů. Výpočet EP se uskutečňuje z celkové ceny zboží nebo služeb, a to před poskytnutím případné jednorázové slevy dle aktuální nabídky.

 

Expediční poplatek (EP) – týká se zásilek bez dobírky*

Objednávka
 
Typ zásilky EP
Do 2 kg, do 800 Kč (hodnota zboží a služeb) a rozměrů vč. přepravního obalu 50 x 35 x 5 cm Doporučené psaní 70 Kč
Do 2 kg, do 800 Kč (hodnota zboží a služeb) a těchto rozměrů vč. přepravního obalu: Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 60 cm a součet všech nesmí přesahovat 90 cm Doporučený balíček 90 Kč
Do 10 000 Kč (hodnota zboží a služeb), různá hmotnost od 2 kg výše

Balík DR

 130 – 190 Kč

Nad 10 000 Kč + hmotnost zásilky do 28 kg + celá objednávka odeslána najednou v 1 balíku

Balík DR

zdarma

Nad 10 000 Kč + hmotnost zásilky od 28 kg do 56 kg + celá objednávka odeslána najednou jako vícekusová zásilka 2 balíků Balík DR 200 Kč
Nad 10 000 Kč + hmotnost zásilky od 56 kg výše + celá objednávka odeslána najednou jako vícekusová zásilka 3 a více balíků Balík DR 300 Kč
Hračky – méně než 10 ks   K EP dle rozpisu výše
 se připočte 130 Kč

 
Hračky – 10 ks a více   K EP dle rozpisu výše
 se nic nepřipočte

 

 

Příklad: 130 ks titulu Památníček - Narodil se človíček váží cca 27 kg vč. přepravního obalu, EP tedy neplatíte.

Dílčí dodávky: Pokud odběratel požaduje vyřídit objednávku postupně, EP se fakturuje při každé dílčí dodávce.

 

Způsob úhrady

Převodem na účet po dodání zboží. Splatnost standardně 14 dnů, po dohodě možno prodloužit. Fakturu vkládáme do balíku. EET - nepřijímáme hotovost, za naše zboží nebo služby platí odběratelé pouze převodem na bankovní účet.

*Dobírka A: Výjimečně můžeme poslat zásilku "na dobírku typu A" (při dodání balíku od vás dopravce vybere částku a do 14 dnů ji převede na náš účet). Ovšem dobírkou se vám prodraží expediční poplatek, neboť pošta si za tento úkon připočte další dvě částky. K 2. 7. 2018:  Za službu "dobírka" 17 Kč + za převod na náš účet 40 Kč – 50 Kč (dle výše zasílané částky).

 

Objednání prostřednictvím našeho webu

Po kliknutí na políčko "odeslat" se objednávka uloží do složky v prostředí našeho webu a současně se její kopie odešle na email "langerova@iol.cz". Tento způsob preferujeme.

 

Objednání telefonické

Vhodné pro drobné objednávky. Přepis telefonické objednávky zasíláme zákazníkovi ke kontrole před jejím vyřízením.

 

Objednání emailem nebo Českou poštou

Odběratel chce použít vlastní postup nebo vlastní formulář pro objednávku.

 

Objednání přítisku textu, přítisku znaku nebo kompletního tisku

Expresní laserový přítisk textu nebo kompletní ofsetový tisk je vhodné objednávat písemně. Objednáte-li telefonicky, zasíláme formátovaný text zpět ke korektuře, kterou je nutné provést do 3 dnů a zaslat zpět. Pokud si budete přát přitisknout heraldický znak, podklady v této kvalitě zašlete na email.

 

Objednáváte stejný laserový přítisk textu jako v minulosti?

Nemusíte se zatěžovat přepisováním textu. Stačí, když nám zavoláte nebo v objednávce uvedete poznámku "text jako minule" apod. Všechny přítisky archivujeme a pokud nás nezradí technika, najdeme si, co potřebujeme.

 

Platí od 7. 4. 2018

 

Prohlédnout si katalog Chci si objednat Potřebuji poradit