Objednávkový list

 

Milí zákazníci,

poslední zásilky expedujeme v pátek 15. 12. do 14 hod. Zálohové faktury vystavujeme do 22. 12. Opět zde pro vás budeme od 8. 1. 2018. Přejeme vám krásné Vánoce a šťastný krok do Nového roku.

 

Pomocí prostředků komunikace na dálku prodáváme pouze držitelům "IČ" z oblasti samosprávy – města, obce, úřady, školy a školská zařízení. EET – Prostřednictvím našich stránek se neuskutečňují evidované tržby. Nepřijímáme hotovost, odběratelé platí převodem na bankovní účet po dodání zboží. Objednávané zboží či služby můžete vepsat do formuláře kamkoli, avšak budete-li se držet předtištěných kolonek, budeme rádi. Návod k vyplnění:

 

Tip 1

:: Vybírejte zboží a dělejte si poznámky
:: Až budete mít vše vybráno, vyplňte formulář
:: V této fázi se již nikam na tomto webu nepřepínejte
:: Po vyplnění klikněte na "odeslat"
Tip 2

:: Otevřete náš web v prohlížeči dvakrát (dvě okna)
:: Přepněte se do prvního okna, zkopírujte název zboží
:: Přepněte se do druhého okna, vložte název do formuláře
:: Po vyplnění klikněte na odeslat

 

KOLONKA "PUBLIKACE": pro památníčky, sady, leporela, knížky různých vazeb, omalovánky, pexesa apod.

KOLONKA "TEXTY": vepište texty, které si přejete přitisknout do otevíracích blahopřání, pozvánek nebo kondolence

KOLONKA "AUTOGRAM": vepište "ano", přejete-li si autogram autorky do titulu "Památníček - Narodil se človíček"

KOLONKA "SOUHLASÍME S OP": vepište "ano" – souhlas s obchodními a dodacími podmínkami

Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se seznámili s OP a souhlasíte s nimi

Chci si přečíst obchodní a dodací podmínky

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodavatel: Jarmila Langerová, P. F. Ledvinky 2880, 580 01 Havlíčkův Brod, IČ: 499 82 893

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Potvrzení či jiná sdělení k objednávce zasíláme do 24 hod. Pokud email neobdržíte, ověřte si prosím její doručení, a to nejlépe formou "sms" na č. 777 582 657. Kopie objednávky je vždy součástí emailu. Zásilka vám bude doručena prostřednictvím České pošty. Pokud vám vychází k úhradě expediční poplatek, nezoufejte, nákup je pro vás stále výhodný, neboť cena našeho zboží a polygrafických služeb je nízká a expediční náklady v mnoha případech z větší části dotujeme. Např. EP u těžkých zásilek od 28 kg, který účtujeme, tvoří zlomek námi vynaložených nákladů – skutečné náklady na balné a dopravné při expedici např. 3 balíků*  bývají až čtyřnásobně vyšší.

 

Expediční poplatek (EP)

Objednávka
 
Typ zásilky EP
Do 760 Kč, do 2 kg a rozměrů
vč. přepravního obalu 50 x 35 x 5 cm
Doporučeně 65 Kč
Do 5 000 Kč

Balík DR

150 Kč

5 001 –   7 000 Kč

Balík DR

170 Kč

7 001 – 10 000 Kč

Balík DR

190 Kč

Nad 10 000 Kč + hmotnost zásilky do 28 kg + celá objednávka odeslána najednou v 1 balíku

Balík DR

zdarma

Nad 10 000 Kč + hmotnost zásilky od 28 kg do 56 kg + celá objednávka odeslána najednou jako vícekusová zásilka 2 balíků Balík DR 100 Kč
*Nad 10 000 Kč + hmotnost zásilky od 56 kg výše + celá objednávka odeslána najednou jako vícekusová zásilka 3 a více balíků Balík DR 200 Kč
Hračky pod 10 ks   K EP dle rozpisu výše
 se připočte 80 Kč

 

 

Příklad: 130 ks titulu Památníček - Narodil se človíček váží cca 27 kg vč. přepravního obalu, EP tedy neplatíte.

Dílčí dodávky: Pokud odběratel požaduje vyřídit objednávku postupně, EP se fakturuje při každé dílčí dodávce.

 

Způsob úhrady

Převodem na účet po dodání zboží. Splatnost standardně 14 dnů, po dohodě možno prodloužit. Fakturu vkládáme do balíku. Nepřijímáme hotovost, za naše zboží nebo služby platí odběratelé pouze převodem na bankovní účet.

 

Objednání přes náš web

Preferujeme, ale netrváme na tom, nicméně archivace objednávek na webu je pro nás praktická.

 

Objednání jinak

E-mailem, Českou poštou nebo telefonicky (drobné objednávky). Přepis telefonické objednávky zasíláme zákazníkovi ke kontrole před jejím vyřízením.

 

Objednání přítisku textu nebo kompletního tisku

Expresní laserový přítisk textu nebo kompletní ofsetový tisk je vhodné objednávat písemně. Objednáte-li telefonicky, zasíláme formátovaný text zpět ke korektuře, kterou je nutné provést do 3 dnů a zaslat zpět.

 

Objednáváte stejný laserový přítisk textu jako v minulosti?

Nemusíte se zatěžovat přepisováním textu. Stačí, když nám zavoláte nebo v objednávce uvedete poznámku "text jako minule" apod. Všechny přítisky archivujeme a pokud nás nezradí technika, najdeme si, co potřebujeme.

 

Platí od 9. 11. 2017

 

Prohlédnout si katalog Chci si objednat Potřebuji poradit